Profiel: Koolmees

Op zoek naar een copywriter die schrijft wat u denkt, zoals uw klanten dat willen horen? U heeft net een nieuwe website, loopt te denken aan een nieuwe reclamecampagne of wilt meer en beter met uw prospecten en bestaande klanten communiceren. U bent op zoek naar tekst die opbrengt, die uw verhaal vertaalt naar de gevoelswereld van uw klant, maar die toch staat waar u staat. Wel, ik luister.

Wie bent u?

Inderdaad, de belangrijkste job van een copywriter is niet schrijven, maar luisteren. Wat ben ik met mijn taalgevoel, marketing-inzicht en schrijftalent zonder uw inhoud? U heeft iets te bieden aan de wereld. Het zij een product, een dienst, of zelfs een nieuwe manier van denken. En wat doet u dan? Met een bordje langs de snelweg staan? Een enkele Poolse vrachtwagenchauffeur zal zeker uw nummer onthouden. En staat de volgende dag voor uw verkouden neus. Met het idee dat u bosbessen verkoopt.

Conclusie. Iets goed gezegd krijgen is vooral steengoed weten wat je zegt. U weet waar u voor staat. Vertel het mij.

Wat zoekt u?

Tekst. De kans is vrij tot zeer groot dat het daar om zal gaan. Maar is daarmee alles gezegd? Absoluut niet. Want waarom zou iemand tekst nodig hebben? We hebben toch allemaal leren schrijven op de basisschool? Punt gemaakt. Maar schrijven is schrijven en appelen zijn peren. Mijn cursus dactylo heeft zeker geholpen, maar dan wat?

Er zijn twee dingen die van een commercieel tekstschrijver of copywriter maken dat hij goed is in wat hij doet. Talent en techniek. Over het eerste valt te discussiëren. Blader maar eens door de pagina’s van mijn website of een van mijn literaire teksten en vertel mij achteraf of u dat graag gelezen heeft of niet. Veel van wat ik voor u kan doen komt gewoon uit de buik.

Schrijven is echter ook techniek en verstand van marketing. Zeker als het wervend moet. Je hebt een paar leuke zinnen bij elkaar die vooruitbollen als locomotieven. Maar wat is uw lezer daar mee? En, op het einde van de rit, uw bankrekening? Weet u zeker wat een goede slagzin is, welke headline de meeste lezers trekt? Begin je met de conclusie of de inleiding? SEO, dat is toch iets met Google of met Facebook, niet? Met papyrus heeft het piramidemodel weinig te maken. Direct response maar dan zonder call to action? Probeer het maar.

Ontdek hier alvast welke teksten ik voor u kan schrijven. Staat uw droomopstel er nergens tussen? Dan verzinnen we gewoon een volledig nieuw genre.

Aan de slag.

En hier wordt u dus gedwongen om op ‘offerte’ te klikken en uw kredietkaart te trekken? Gelukkig niet. Contacteer mij gerust voor meer informatie. En zijn we er allebei zeker van dat we met elkaar in zee willen? Dan gaan we stevig in gesprek. Tot ik weet wie u bent, wat u nodig heeft en hoe ik u kan helpen. Samen bepalen we uw inhoud, uw stem en uw doel. Ik zoek er de juiste woorden voor.

Jouw Site
Login
REGISTREER